Kategorie

Zwroty i reklamacje

Zwroty towarów

Klientowi przysługuje prawo anulowania zamówienia oraz możliwość zwrotu zakupionego towaru w terminie 14 dni od daty otrzymania przedmiotu zamówienia bez podania przyczyny (ustawa z dnia 2 marca 2000 o ochronie praw konsumentów). Do zwracanego towaru należy dołączyć pisemne oświadczenie zwrotu. Towar należy odesłać w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy w stanie niezmienionym. Zwrot zamówionego towaru, następuje na koszt Klienta.
Sklep zobowiązuje się zwrócić Klientowi należność za zwracany towar (w oryginalnym opakowaniu) w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia. Warunkiem zwrotu pieniędzy jest otrzymanie przez nas towaru. Zwrotu dokonamy przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dołączenie dowodu zakupu (paragonu lub kopii faktury).
Sklep nie przyjmuje przesyłek „za pobraniem”.


Reklamacje

W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności lub uszkodzeń, prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym sklepem.
Wszystkie towary znajdujące się w ofercie sklepu www.gomarket.com.pl są fabrycznie nowe i posiadają 12 miesięczną gwarancję producenta oraz 24 miesięczną odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi z wyłączeniem przedsiębiorców nabywających produkty związane z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą – w tym przypadku okres rękojmi wynosi 12 miesięcy. Jeżeli stwierdzą Państwo wadę ukrytą bądź uszkodzenie towaru, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami e mailem lub telefonicznie w celu ustalenia dalszego toku postępowania.
Podstawę do reklamacji stanowi karta gwarancyjna w przypadku artykułów objętych gwarancją producenta oraz dowód zakupu towaru.
Reklamacje należy złożyć pisemnie przesyłając ją e-mailem, listem poleconym lub osobiście w siedzibie firmy.
Reklamacje złożone przez Klienta z uwagi na niezgodność szaty graficznej opakowań towarów z ich zdjęciami i opisami zamieszczonymi na stronach internetowych Sklepu nie będą przez Sklep rozpatrywane.
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od daty ich wpłynięcia.

Gomarket FB
Napisz do nas:

Sklep
biuro@gomarket.pl

Dział sprzedaży hurtowej
hurt@gomarket.com.pl
Zadzwoń do nas:

Sklep
+ 48 (22) 774 50 26, 774-50-26, 500-067-929
nie możesz się dodzwonić napisz e-maila wraz z numerem tel - oddzwonimy
biuro@gomarket.pl

Dział sprzedaży hurtowej
+48 517-956-028
Newsletter