Kategorie

Zwroty i reklamacje

Zwroty towarów

Klientowi przysługuje prawo anulowania zamówienia oraz możliwość zwrotu zakupionego towaru (w oryginalnym opakowaniu bez widocznych śladów używania) w terminie 14 dni od daty otrzymania przedmiotu zamówienia bez podania przyczyny (ustawa z dnia 2 marca 2000 o ochronie praw konsumentów). Do zwracanego towaru należy dołączyć pisemne Oświadczenie Zwrotu. Towar należy odesłać w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia odstąpienia od umowy w stanie niezmienionym. Zwrot zamówionego towaru, następuje na koszt Klienta.
Sklep zobowiązuje się zwrócić Klientowi należność za zwracany towar (w oryginalnym opakowaniu) w terminie 14 dni od daty otrzymania oświadczenia. Warunkiem zwrotu pieniędzy jest otrzymanie przez nas towaru. Zwrotu dokonamy przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dołączenie dowodu zakupu (paragonu lub kopii faktury).
Sklep nie przyjmuje przesyłek „za pobraniem”.


Reklamacje

W chwili odbioru towaru kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan i zawartość przesyłki. W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności lub uszkodzeń, prosimy o jak najszybszy kontakt z naszym sklepem. Wszelkie reklamacje z tego tytułu będą uwzględniane jedynie w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego w obecności spedytora.
Wszystkie towary znajdujące się w ofercie sklepu www.GoMarket.pl” są fabrycznie nowe i posiadają 12 miesięczną gwarancję. Jeżeli stwierdzą Państwo wadę ukrytą bądź uszkodzenie towaru, prosimy o niezwłoczny kontakt z nami e mailem lub telefonicznie w celu ustalenia dalszego toku postępowania.
Podstawę do reklamacji stanowi karta gwarancyjna w przypadku artykułów objętych gwarancją producenta oraz dowód zakupu towaru.
Reklamacje należy złożyć pisemnie przesyłając ją e-mailem, listem poleconym lub osobiście w siedzibie firmy.
Reklamacje złożone przez Klienta z uwagi na niezgodność szaty graficznej opakowań towarów z ich zdjęciami i opisami zamieszczonymi na stronach internetowych Sklepu nie będą przez Sklep rozpatrywane.
Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni roboczych od daty ich wpłynięcia.

Gomarket FB
Napisz do nas:

Sklep
biuro@gomarket.pl

Dział sprzedaży hurtowej
hurt@gomarket.com.pl
Zadzwoń do nas:

Sklep
+48 22 839-20-24, 774-50-26, 500-067-929
nie możesz się dodzwonić napisz e-maila wraz z numerem tel - oddzwonimy
biuro@gomarket.pl

Dział sprzedaży hurtowej
+48 517-956-028
Newsletter